Cum atacă artroza?

0
444

Osteoartrita (OA) se întâmplă atunci când cartilajului material în interiorul unei comune descompune crearea de durere și, de asemenea, rigiditate Persoanele peste 45 de ani sunt mult mai mult în pericol, cu toate acestea, mai tineresc persoane poate fi influențată la fel de bine. Exercitiul este unul dintre cele mai bune mijloace să se ocupe de osteoartrita. Osteo artrita este cea mai tipică fel de inflamație în comun. Cel mai probabil e de a crea la persoanele cu vârsta de peste 45 de ani, dar poate apărea și la persoanele mai tinere.

OA a fost imediat considerat a fi un unpreventable componentă de îmbătrânire, un rezultat de o viață de uzura pe articulații cu toate Acestea este recunoscut în prezent că OA este o afecțiune complicată, și pot apărea ca un rezultat de numeroși factori. Din fericire este că cele mai multe dintre acești factori pot fi protejate împotriva. Articulații. Articulațiile sunt locații în care oasele se întâlnească. Oasele, muschii, ligamentele și tendoanele toate lucrează împreună, astfel încât să puteți flex, spin, întinde precum și mișca. Capetele oaselor sunt acoperite de un strat subțire de cartilaj. Acesta acționează ca un nesigure perna de absorbție de șoc și complicitatea comun de acțiune eficient.

 

Cartilajul se încheie până când este rupt

Articulația este acoperită în interior greu de capsule umplute cu lichid sinovial. Acest lichid de uleiuri precum și hrănește cartilajul și, de asemenea, alte cadre în comun. Cu OA, cartilajul se încheie până fiind spart și, de asemenea, se descompune. Unele piese de cartilaj s-ar putea chiar deteriora departe și, de asemenea, derivă în jurul interiorul lichidului sinovial. Datorită faptului că cartilajului material nu mai are o suprafață netedă, chiar și de suprafață, de comun sfârșește prin a fi rigide și neplăcut să se mute. În cele din urmă cartilajului poate rupe în jos atât de mult încât nu mai perne ambele oase. Corpul tău încearcă să repare acest prejudiciu prin dezvoltarea adăugat os. Acestea sunt osos stimulează.

Os pinteni nu în mod constant provoca semne și simptome, dar ele pot, în unele cazuri, poate crea un disconfort și restricționa mișcarea comun. Simptome. Semne și simptome de OA variază de la persoană la persoană. Câteva dintre suplimentar de obicei simptomele constau în: rigiditate articulară, comun umflarea (inflamația), slefuire, masaj sau senzație de slefuire (crepitus).
durerile articulare, masa musculara punct slab. Motive.
Există o mulțime de puncte care pot crește posibilitățile de dezvoltare a OA inclusiv: vârsta ta … oameni de peste 45 de ani sunt mult mai în pericol fiind supraponderali sau obezi de uz casnic de fundal de OA substanțiale prejudiciu, daune sau suprasolicitarea articulatiei. Diagnostic Medical.

Dacă vă confruntați cu disconfort în comun, este foarte important să evaluați semnele tale cu medicul dumneavoastră. Obtinerea unui diagnostic medical cât mai curând posibil moduri în care terapia poate începe rapid. Foarte devreme tratamentul va oferi cel mai bun posibil rezultat final. Pentru a detecta problema ta medicul dumneavoastră va ia istoricul medical-acest lucru va include, cu siguranță, să-ți descopere semne, pentru cât timp le-ai avut, ceea ce le face mai bine sau chiar mai rău examina influențată comune/s.

A face uz de imagistică (de exemplu, raze x, ultrasunete sau RMN) și, de asemenea, examene de sânge nu sunt în mod constant utilizate pentru a diagnostica OA. Cu toate acestea, uneori pot fi necesare dacă există imprevizibilitatea jurul valorii de diagnostic medical. Terapie. Nu există tratament pentru OA, dar pot fi luate în grijă de, folosind în mod eficient de antrenament, de ardere a grasimilor, medicamente, precum și, în multe cazuri, tratamentul chirurgical.

Antrenamentul este o parte esențială și eficientă a oricărui tip de osteoartrită

Exercițiu. Antrenament este un element esențial și eficient o parte din orice tip de osteo artrita plan de administrare. Normal antrenament poate ajuta în reducerea mai multe semne și simptome (de exemplu, durere, rigiditate), cauzate de starea dumneavoastră și, de asemenea, spori flexibilitatea în comun și, de asemenea, putere. Cartilajului material nu are o aprovizionare de sange, așa că depinde de lichid sinovial în mișcare și în afară de articulațiile tale pentru susținerea și, de asemenea, pentru a elimina orice pierdere.

Exerciții care implică relocarea articulații cu seria lor de mișcare va ajuta, de asemenea, să păstreze adaptabilitate care, de obicei, vărsat ca un rezultat al OA. Consolidarea muschii din jurul articulatiilor, de asemenea, este vital. Cu cât sunt mai puternice, cu atât mai mult ei pot sustine precum și protejarea articulațiilor dumneavoastră. Exercițiu are numeroase alte beneficii pentru sanatate. Se poate:. ușura durerea și rigiditatea articulațiilor și, de asemenea, masa musculara, stimula echilibrul și, de asemenea, postura, ajuta să te odihnești mai bine, stimula starea ta de spirit.
ajuta menține o viață sănătoasă și echilibrată în greutate, sau de a reduce greutatea, atunci când încorporat cu o greutate de management plan de dieta, reduce stresul si anxietatea de grade.
reduce riscul de instituire alte probleme de sanatate cronice (de exemplu diabet zaharat, boli de inima).

Discutați cu medicul dumneavoastră, fizioterapeut sau de antrenament fiziolog privind exerciții adecvate pentru tine. Un program de exercitii care promovează forței musculare, articulare versatilitate, îmbunătățirea echilibrului și, de asemenea, sychronisation, precum și de fitness de bază va oferi cele mai bune rezultate. Se ocupe de greutatea ta. Fiind supraponderali sau obezi creste pericolul de instituire OA, și gravitatea problemei. Greutatea in plus, de asemenea, crește de stres pe articulații, în special de greutatea ta de nastere articulațiilor (de exemplu, solduri, genunchi, picioare), care este de natură să provoace disconfort suplimentar și daune in comun.

Cantitatea de grăsimi totale tine lug este de asemenea crucial pentru grăsime lansează molecule care se adaugă la low cu toate acestea neobosit niveluri de inflamația în tot corpul. Această ulterior îmbunătățește gradul de inflamație la nivelul articulațiilor influențată de OA. Pentru acești factori, menținerea o greutate sanatoasa este important dacă aveți OA. Dacă aveți nevoie pentru a reduce greutatea, medicul dumneavoastră sau dietetician poate sfătui cu privire fără risc de pierdere in greutate se apropie.

De droguri. În funcție de semne și simptome, medicul dumneavoastră vă poate sugera să luați medicamente. Acestea pot fi peste tejghea sau medicamente baza de prescriptie medicala. Una dintre cele mai tipice tipurile utilizate pentru a face cu OA constau în: antialgice (sau anestezice) – de exemplu, paracetamol-pentru scurtă durată a durerii non-steroidiene medicamente anti-inflamatoare (Ains) – de exemplu, ibuprofen-pentru reglarea inflamației și a oferi ameliorarea disconfortului.
antiinflamatoare sau analgezice loțiuni și geluri– poate da unele de scurtă durată ameliorarea disconfortului.

Fizioterapeutul poate oferi tehnici pentru creșterea mișcării și reducerea durerii

Steroizi injectii comune sunt, în unele cazuri, recomandat pentru persoanele care au încă disconfort considerabil după încercarea de antrenament, pierdere în greutate și/sau alte medicamente. Cu toate acestea, injectii cu steroizi nu poate fi dat în mod continuu și este recomandat ca tu a alerga afară de 3 până la patru injecții pe an în afectate comune. Auto-management. Există mai multe puncte pe care le puteți face pentru a gestiona OA: Descoperi problema ta. știind cât de mult posibil despre OA implică faptul că puteți face alegeri informate cu privire la îngrijirea medicală și, de asemenea, joacă un serviciu activ în managementul de problema ta.

Vezi fizio-un fizio-terapeut poate furniza cu tehnici pentru a spori mișcare și reduce durerea. Aceasta poate consta din efectuarea unui program de antrenament specific, care este adaptat la cerințele dumneavoastră, precum și furnizarea de recomandări privind înseamnă că puteți personaliza activitățile de zi cu zi. Vorbesc cu un VT– un terapeut ocupațional poate oferi recomandări cu privire la stimularea pe cont propriu, precum și gestionarea oboseală, în plus față de cât a modifica sarcinile de zi cu zi, atât acasă, cât și de locuri de muncă pentru a reduce tulpina și disconfort la nivelul articulațiilor afectate. Încercare de agrement tehnici– musculare, relaxare, meditație, vizualizare, precum și alte metode pot ajuta să te descurci disconfort și provocatoare de sentimente, cum ar fi stres și anxietate, și, de asemenea, poate ajuta sa ajungi la somn.

Uita-te pentru sprijin … de uz casnic, aproape de prieteni, de locuri de muncă asociați, precum și profesioniștii din domeniul sănătății. Un peer grup de sprijin ar putea fi o altă alegere. Pentru un gadget– suporturi, cum ar fi mersul pe jos ajuta, specializate în prepararea alimentelor ustensile, ergonomic calculator de instrumente de sistem și, de asemenea, manipulate lung pantof coarne scăderea presiunii comune. Un terapeut va poate oferi recomandări privind sida și, de asemenea, dispozitive care să ți se potrivească.

Consuma bine-în timp ce nu există nici un anumit plan de dieta pentru persoanele cu OA, e important să ai o viață sănătoasă și echilibrată, plan de dieta echilibrata pentru a menține starea generală de sănătate și wellness și, de asemenea, opri cresterea in greutate precum și diverse alte probleme clinice, cum ar fi probleme cu diabet zaharat precum și probleme cu inima. Stați la locul de muncă-aceasta beneficiază wellness și, de asemenea, starea de bine. Vorbesc cu dumneavoastră medicale profesionale sau de sănătate aliate de specialitate referitoare la modalități de a vă ajuta să stați la locul de muncă sau să se întoarcă la muncă.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here